«بتمن» لگویی هم روانه سینماهای جهان می شود
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
چهار شنبه 23 مهر 1393 ساعت 17:55 | بازدید : 681 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
«بتمن» لگویی هم روانه سینماهای جهان می شود

شاید وقتی کریستوفر نولان گفت دیگر بتمن نمی سازد خیلی ها فکر می کردند برادران وارنر هم حداقل چند سالی دست از سر بتمن بر دارد و در باد موفقیت فیلم های نولان بخوابد. اما تقدیر برای مرد نقاب دار طور دیگری رقم خورده بود.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از تسنیم، در حالی که سریال «گاتهام» روایت جدیدی از بتمن را به تازگی در شبکه فاکس آغاز کرده و زک اسنایدر هم به زودی از بتمن خودش رونمایی خواهد کرد، برادران وارنر می خواهد اقتباس جدیدی از کمیک بوک های کمپانی دی سی این بار در فضایی جدید انجام دهد.

این کمپانی که انیمیشن «فیلم لگویی» اش با استقبال زیاد مخاطبین مواجه شد می خواهد بر اساس این کارتون جذاب، انیمیشن «بتمن لگویی» را هم بسازد. با ساخت این فیلم جدید، وارنر دنیای لگویی اش را هم گسترش می دهد. آنها دنباله ای برای فیلم لگویی را در سال ٢٠١٧ اکران خواهند کرد. همین طور دو سال دیگر، انیمیشن «نینجاگو»، بر اساس خط تولید اسباب بازی محبوب کمپانی لگو ساخته خواهد شد. حالا هم که خبر از بتمن آمده.

آخرین اخبار از فیلم جدید حاکی از این است که ویل آرنت برای صداگذاری کاراکتر شوالیه تاریکی دوباره با فیل لرد و کریس میلر همکاری خواهد کرد. کارگردانان «فیلم لگویی» همین طور با همراهی روی لی تهیه کننده بتمن لگویی هم خواهند بود. گفتنی است ست گراهام اسمیت و کریس مک کی در حال کار بر روی فیلمنامه این اثر جذاب هستند. گفته می شود امکان این وجود دارد که دنباله فیلم لگویی برای اکران به سال های ٢٠١٨ یا ٢٠١٩ موکول شود و به جای آن در سال ٢٠١٧ با بتمن لگویی مواجه شویم. با این وجود هنوز تاریخی به طور دقیق برای اکران بتمن لگویی مشخص نشده است. همین طور هنوز معلوم نیست که آیا خود فیل لرد و کریس میلر کارگردانی این پروژه را هم بر عهده خواهند گرفت یا خیر؟





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بتمن , لگویی , روی سینما , اکران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب